wtorek, 20 stycznia 2015

Nowy blog!

Witam Was!
Nie, to nie jest nowy rozdział, przykro mi. :(
Jednak chciałabym Was zaprosić do czytania mojego nowego opowiadania.
Jest ono o chłopcach z 5SOS, ale głównym bohaterem jest Luke Hemmings.
Hmm, jednak co zrobić gdy nie jesteście ich fankami?
To proste! Używamy swojej wyobraźni i zamiast Hemmings'a
naszym głównym bohaterem będzie nasz idol, którym może być 
Justin Bieber, Harry Styles, Niall Horan czy ktokolwiek inny :)

Link do opowiadania: Rebellious teenager

FABUŁA:

Susan jest 18 letnią córką zagorzałego rockman'a Billiego. Rok po śmierci mamy wyprowadza się wraz z ojcem do Seattle, miasta rocka i grung'u. Tam właśnie poznaje Luka Hemmings'a oraz jego przyjaciół. 
(To nie jest kolejna opowieść o niebezpiecznym chłopaku z gangu, lub o cierpiącej na depresję nastolatce, która dzięki złemu chłopakowi, który oczywiście jest dobry dla niej wychodzi na prostą. )
Ta opowieść jest inna, bo jest przyziemna!


3 komentarze:

  1. Moim zdaniem nie powinnaś zaczynać nowego bloga kiedy tu posty dodajesz raz w miesiącu , a czasami zdarza się trochę częściej. Zobaczymy czy będziesz dodawała częściej rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie "Rebellious Teenager" mam w połowie napisane.
      Poza tym dodaje rozdziały w tak różnych odstępach czasu, ponieważ pod jednym rozdziałem w ciągu tygodnia potrafi być 28 komentarzy, a pod niektórym ciężko nazbierać 10.
      Ja szanuję Was, więc proszę abyście Wy szanowali moją pracę. :)

      Usuń
    2. Ja nie sugeruje , że nas nie szanujesz.
      Po prostu rozdziały tu nie pojawiają się zbyt często -z rożnych przyczyn- a zakładasz nowego bloga i dodajesz sobie więcej obowiązków. Rozumiem , że oczekujesz od nas komentarzy , ale uwierz kiedy czytam rozdział o załóżmy 23/24 to nie mam siły już nic robić, a tym bardziej komentować. Na następnych dzień zapominam.Przyznam się , że raz lub dwa razy nie skomentowałam rozdziału , ale miałam jakiś powód. Nie chcem się rozpisywać więc pisz to i to opowiadanie jeśli ci to sprawia przyjemność, ale proszę cię dodawaj chociaż trochę częściej rozdział. Nie chcę żebyś powyższy komentarz ↑↑↑ uznała za złośliwy lub coś w tym stylu. Mam nadzieję , że uda ci się z obydwoma opowiadaniami :)

      Usuń